Så många olika röster

Det är mycket möjligt att min arealkombo faktiskt är här för att stanna, jag klarade den nämligen idag igen. Den kändes inte lika lätt men så tränade jag ju betydligt hårdare innan jag försökte mig på den.

Idag hade vi vår föredetta privat tränare som lärare under passet. Vilket självklart gjorde att jag ville göra bra ifrån mig, men kom även att tänka på alla fel som han tidigare klagade på. Det är lite svårt att ha tre olika tränare på en och samma vecka när alla säger olika saker.


Men jag är väldigt glad att vi hade honom, om än bara för en dag, så jag kunde rätta till småsakerna som är så viktiga. Då kunde jag gå från "Cissi ditt bakåtsvep har blivit fult" till "Mycket bättre, sådär måste du göra varje gång".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0