Sitta bort tiden framför böckerna

Tänkte använda lite tid till att plugga kinesiska och helt plötsligt har jag suttit i två timmar. Hur kunde tiden gå så snabbt? Inte är det för att det är roligt att sitta framför ett par böcker och plugga i alla fall.

Idag satsade jag på att lära mig lite mer shopping ord. Sånt där livsnödvändigt som märke, design, elastisitet och liknande. Ord som jag i och för sig har klarat mig bra utan i lite mer än två år och inte ens funderat över vad det heter. Men men, jag får väl försöka hitta någon vettig användning för dom.


Nu måste jag få i mig lite lunch, den har blivit uppskjuten betydligt längre än vad jag hade tänk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0