Stretchdag

Har faktiskt ägnat större delen av dagen åt stretching, sån där stretching som bara blir av utan att man riktigt tänker på det. Som när man ligger i sängen och kollar på någon serie samtidigt som man drar i ena benet för att få upp det till huvet. Eller som när man står vid datorn och pratar med familjen som ska fira nyår i alperna.


Visst har jag fått lite annat nödvändigt gjort också som balansträning, vader och svärdövningar. Men sen avslutade jag ändå med ännu mer stretching och den gången hårdstretch av splitt och spagat.

Man kunde ju ha trott att det var slut på det roliga för ett tag nu när jag har lärt mig arealkombon tillräckligt bra för att klara den varje dag. Men det verkar faktiskt som om jag dessutom äntligen håller på att bli vigare i splitten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0