Testar nya grejer

Under gårdagens träningspass fick vår lärare ett ryck igen och skulle lägga sig i en massa. Villket den här gången resulterade i att både jag och Zacke sitter och har jätte ont i nacken nu. Hon tyckte nämligen att vi skulle öva på lite ditang rörelser. Ditang är en annan wushu stil som är ungefär lika smart som den när man slår sig själv, men här kastar man sig ner på marken på alla olika sätt man kan komma på.

Tur att hon inte fick nån sån idé tidigare i veckan i alla fall, för nu är det ju bara ett träningspass kvar. Som jag just nu sitter och laddar inför med någon konstig gröt-välling. Hade inte så mycket havregryn kvar så jag köpte nånting som hette oatmeal sunshine breakfast. Det lät ju lovande men var inte helt vad jag hade tänkt mig. Lite havregryn blandat med mjölkpulver, sötningsmedel och andra saker i pulverformat.


Det blev tillslut inte bara ätbart utan smakade faktiskt helt ok också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0