Tränade - till allas förvåning - armar

Så har jag äntligen fått nått vettigt gjort igen idag.



Vet inte vad det vart efter morgonens träning men heladagen har jag bara vilat och ändå känt mig jätte seg. Ändå tills nu då, när jag var iväg och tränade båda sidorna av underarmarna, biceps, triceps och mellan skulderbladen.

Osmart, eller snarare ovan som man är med att träna sånt så började jag självklart med underarmarna. Mot slutet av alla övningar kan jag lova att greppet knappt fungerade längre och sakerna höll på att ramla ur händerna på mig.

Sen gick jag in till min älskade wushu matta och övade på raksvärd, efter ett tag kändes mina nya rörelser fullt normala så har jag tur sitter känslan kvar imorgon och jag kan köra på utan att se ut som en nybörjare - ett mongo.


Vill ha en egen wushu matta i min lägenhet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0