Vart tog viljan vägen?

Ibland tycker jag att den här sporten är helt hopplös. Eller nej kanske inte, det är väl bara den här kroppen som är det. När man mot slutet av veckan har blivit mjuk(are) och äntligen kommer ner i en någorlunda spagat har jag istället blivit seg nog att jag knappt vill tänka på att hoppa.

Men då man är för trött för att fortsätta träna efter passet har slutat så finns det alltid annat som man behöver jobba lite mer på, eller mycket mer.

Varför är jag inte nere djupare?! Det stretchade ju jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du påminner mig om att jag MÅSTE stretcha. Bra! :) Jag är som en 80-åring på min smidighet. Inte bra för träningen.

2009-12-17 @ 07:07:01
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0