blir bara vitare

Snön verkar inte som om den hade tänkt att ge vika, det kommer bara mer och mer. Å alla kineser gör snöbollar eller leker po dom hala plattorna under snön och glider runt. Dom tycker uppenbarligen att det e skit kul.

Igår var det koffeinpiller som gällde till träningen, och det gick betydligt bättre, hoppade för fullt och körde delar (handform). Men biverkningarna e ju att jag blir galet trött när den slutar verka. Vill bara rasa ihop till en liten blöt pöl och sova.

Nu sitter vi på ett franskt café med trådlöst internet, men eftersom jag och min dator e lite osams så har vi bara med oss Zackes dator, ergo inga bilder eller videoklipp. Han e tydligen inte så mycket för sånt. =)

A igår köpte vi ju massagedyna för nacken och en för ryggen, den för ryggen hade nån dålig sensor som skulle gör att den startade men den var inte så himmlans bra så jag fick ta bort den från dynan och gömma den under istället för att den skulle funka. E i alla fall jätte skönt!! Minst varannan dag kommer den att användas.
Å så blev det en röd fin mixer så nu måste vi köpa frukter för att göra goda grejjer!

Idag e det nog bara träning på schemat. Å så måste väl jag försöka komma överens med min dator igen.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

Ja hörde på radion varför d snöar så mycke hos er! :) kineserna ville ha regn så dom sköt upp nåt i molnen (kommer inte ihåg vad, men typ magnesium eller nåt) men då började d snöa en massa.. :D



d franska cafet, va d där vi köpte en massa goa kakor å sånt? :)

2009-02-20 @ 11:19:17
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0