Copycat

Det kanns riktigt bra att vi har kommit igong att trana ordentligt igen, synd bara att man e sa dalig. Igar gick det lite battre for att idag bli total krashlandning. Kan saga so myckat som att jag maste trana massa massa och annu mer. Jag e tydligen en kopia po Zacke, forutom att jag inte gor rorelserna lika bra, men jag har alla hans fel och aven nogra egna fel. Sa blir det val om man forsoker harma nogon annans rorelser under hela en wushu period. Nu e det dags att borja harma kineserna istallet. =P

Idag gick vi ivag och kopte oss varsitt tennisrack, for nu under lovet har vi massa tid och nastan alla tennisbanor e lediga so vi kan leka lite dar. Var ju inte allt for bra i borjan men efter ett tag so borjade det arta sig, so om ett halvar kommer vi vara varsta proffsen.

Hittade en bra restaurang som vi kan ata kinamat po nu under lovet for cafeterian har bara nogra ratter. Vi har inte kunnat ata gongbao forsen igar!! Det var jatte gott! A so har vi kopt telefonkort so vi kan ringa lite kineser om vi vill, ska ringa varan tranare sen so han var mitt nummer. For se hur langt det samtalet blir med min super kinesiska, borjar komma tillbaka mer och mer. Men aven som lattaste orden kan fa mig att se ut som ett fragetecken an sa lange, da for dom forsoka forklara med teckensprak eller andra ord tills jag inser att jag fattar vad dom sager. =)

Om en vecka oppnar det mesta po skolan so do kan vi forhoppningsvis fixa so vi har internet po rummet, som vi forresten fick byta igar! Nu har vi rum 3012, samma som vi hade forsta gangen da vi bodde har i ett ar! Sa om nan av er som ringde oss da kommer igag vilket telefonnummer vi hade till rummet sa e det samma nu, =p sjalv har jag ingen aning vad det var.

Usch va trakiga inlaggen blir utan bilder! Men hall ut, jag lagrar allt so sen kommer det!
Nu e det dags att gamea lite, innan vi ska kopa en pizza att ta med hem, sa Zacke blir glad.
Sjalv fick jag sushi innan vi gick hit till datorerna.

/ 20.02 har borta po andra sidan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahaja.... då tänker ju inte jag spela tennis med dig när du kommer hem... fuskis!

2009-02-06 @ 15:25:18
Postat av: Andrej

Ojdå. Var i Kina för några år sedan (eh... många år sedan, typ 18). Tågluffade där en tid. Vilka minnen det dök upp i skallen när jag läste din blogg. Återkommer defenitivt till din blogg. Skall bli jättespännande och följa er träning.

PS. Var det svårt att hitta en kinaresturang i Beijing???

2009-02-07 @ 07:43:27
URL: http://www,rysken.blogspot.com
Postat av: ??

Heter inte kinamat i kina bara mat????????

2009-02-09 @ 17:12:00
Postat av: Cissi

Svar:

Sjalvklart heter det bara mat om man pratar po kinesiska. Men e man svensk so e man, o det finns ju massa annan mat har ockso. =P

2009-02-12 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0