Daliga sitter vi o ater jordgubbar

Nu har vi kort ett riktigt pass med tranaren. Ganska stelt och strackningen kanns lite men det varsta e val att som vanligt nar vi har vart en langre tid borta fran Kina sa far vi hora att vi inte kan gora nanting rett. Grunderna ser forjavliga ut och hoppen e daliga. Sa det kommer bli ett par tuffa dagar nu i borjan nar vi bara kommer fa hora en massa gnall hela tiden. Men det brukar ju ge resultat alltsa maste det vara bra! *suck*

Efter traningen tog jag en lang varm dush och skrubbade mig for fullt, har man inget badkar far man forsoka gora det basta av en dusch. Ska satsa po att mysa ordentligt i alla fall tva ggr i veckan for att komma ihog att jag faktiskt ar tjej och gillar att pyssla om mig sjalv. Sonna grejjer e det latt att tappa nar man e har borta annars.

Idag kopte jag mig ett halvkilo jordgubbar ocksa! Jupp dom har borjat komma har i Kina. Kanske inte riktigt sa goda eller billiga som dom kommer vara om en manad, men dom smakade jordgubbar och kostade 12yuan / halvkilo. Har borta raknar man namligen all frukt och gronsaker i halvakilon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0