Strö salt i såren

Vill man vara fin får man lida pin heter det ju.

Å om man inte tänker sig för så blir det extra sant. Under dom senaste dagarnas träning har jag nämligen märkt mig själv med svärdet ett par gånger. Idag när jag gick haltandes tillbaka till rummet efter ett bra pass med mycket stretch såg jag fram emot en riktigt varm dusch, å eftersom det är onsdag skulle jag ju komma ihåg att ta hand om mig själv lite extra och använda min härliga skrubb.
Aaa skönt! Ända fram tills jag inser, shit det e ju fan en salt skrubb!! Pucko brud.


Sved en aning, men som det mesta gick det över =p

Appropå att vara snygg så ser man ganska tydligt här på sportuniversitetet vilka som går till sina träningsklasser för att dom vill träna hårt och bli bäst på sporten och vilka som bara har klassen i fråga för att dom tycker det är lätta poäng eller roligt, kanske för att det finns snygga killar i klassen. =) Dom går till lektionerna sminkade som om dom e påväg till en nattklubb, med lockar i håret och perfekt uppsatt frisyr. Andra har håret i en hård knut för att det inte ska vara ivägen och väljer träningskläderna efter funktion istället för utseende.

För 5-6 år sen hörde jag till grupp 1, men så fick jag ju också en väldigt cool kille av besväret. =p
Sen gjorde han om mig till grupp två som bara går och tänker på träning och att vilja bli bäst helatiden. Med en vattenflaska i handen och ständig träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0