Summering

Nu är träningen slut för den här veckan. Det är tänkt att det ska vara två dagars vila, men vi får väl se hur det går. =)  Kommer i alla fall gå ut och springa på söndag för att stretcha och mjuka upp mig lite inför nästa veckas träning. 
Den här veckan har i alla fall sett ut såhär

Måndag: Två wushu pass första 2,5h andra 1,5h. Mage och rygg övningar
Tisdag: Två wushu pass 2,5h resp. 1,5h. Benböj med skivstång
Onsdag: Ett wushu pass på 1,5h. Rygg och mage. Sprang och stretchade
Torsdag: Ett wushu pass 2,67h. Benböj med skivstång.
Fredag: Wushu 2,67h.

Sammanlagt har jag tränat i 972 min. Sprungit i 2km och gjort 121 repetitioner av olika styrkeövningar. 
Jag fyller nämligen i träningsdagbok så då har man lite bättre koll.

Förmodligen kommer jag även göra nått mer idag bara för att jag tycker det är lite dåligt att bara ha kört ett pass. Inte för att det känns särskillt dåligt i kroppen just nu, känns ganska rejält. =P Det sticker, ilar och gör ont lite överallt, men på ett bra sätt!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Låter vårigt mé långärmad utan jacka, nice!

Bra tränat i veckan, många timmar =)

2009-02-27 @ 15:39:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0