Uppdatera

Fick precis veta att den nya designen på bloggen inte syns för alla på en gång. så om du också fortfarande har kvar den rosa/beiga så e det bara att trycka på att uppdatera sidan när du är här inne. Datorer är ju precis som människor och försöker göra det så lätt som möjligt för sig, och spar därför informationen.

Har faktiskt inte tränat nå mer idag, var bara borta i hallen och lekte lite och filmade mina svärdformer så att jag inte ska glömma dom nu när jag gjort om dom lite. Nu sitter jag och är riktigt onyttig äter chips och dricker cola, inte bra, tur att chipspåsen bara är 50g. Känns som jätte mycket ändå.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hörru. Så kan du väl inte göra, heller. Jag vill se filmer med svärdformer.

2009-02-27 @ 18:07:22
URL: http://www,rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0