*bank bank* VAKNA

Go morron!

Idag ville jag inte vara kvar po rummet efter att dom hade vakt mig. Dom borrar ju och hamrar nan voning upp so jag blir helt tokig. Gick ut och tankte ata lite dumplings till frukost, men det var tyvarr fullt inne po det stallet. So jag hamnade har vid en dator med ett paket muffins och en vattenflaska istallet. Toppen frukost eller hur, nu kan jag trana riktigt hart idag! =P

Nu e jag valdigt seg eftersom jag sitter uppe lika lange som Zacke gor aven om jag blir trott vid nio-tio tiden. Men sen vaknar jag vid halv 8 medans Zacke sover vidare ett pr timmar till. Orettvist! Jag for go och sova lite nar arbetarna har lunch. Fast jag brukar ju ha svart att sova po dagarna, kanske efter ett hort pass do somnar jag som en stock. =)

Idag har jag lovat Zacke pizza ockso so do kanske man sjalv ska ta lite sushi nar vi ando aker bort till wudaokou. Skulle vara bra om man borjade anvanda koket som finns po varje vaning so vi for i oss lite nyttigare mat, utan en massa socker som kineserna vill ha i alla matratter. Jag vill ha kycklingfile med sallad och vanligt matris som inte klibbar!!

Hoppas ni for en bra dag!
So lovar jag att trana riktigt hart, eller det kommer jag gora hur javlig er dag en e. =P

Kommentarer
Postat av: Andrej

Vad gott det låter att bara träna, äta sova och vara i Kina. Har ni fått nåt stipendium eller har ni sparat pengar?

Avundsjuk!!!

2009-02-13 @ 17:28:58
URL: http://www,rysken.blogspot.com
Postat av: Andrej

Hej! Hoppas allt väl och att träningsvärken inte är för j-v-l-g (hehe).

Har ett inlägg på min blogg med länk till din. Hoppas det är okej.

Ha d och träna på.

2009-02-14 @ 14:40:09
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0