WO AI NI!!

Igor var det alla hjartans dag och kinestjejer tycker tydligen att det bara e tjejernas dag. Dom SKA ha blommor, choklad, middag och helst ska val killarna hyra flygplan och skriva i himlen at dom som en ven till oss sa (han har kinesisk tjej). So Zacke var nog ganska glad over att han har en svensk tjej, vi okte ivag och kopte tv-serier, lite klader och at po det vanliga sunkiga haket utanfor skolan. Sen lag vi i sangen och kollade po serier, o so gav vi varandra vanlig massage, istallet for den vi brukar kora efter traningen do vi star po varandra och trycker tills det gor skit ont. So lite myspys hade vi i alla fall. Sen avslutade vi kvallen med att spela dator och bestalla mat till rummet. Vid ett tiden po natten ringde matstallet upp mig igen men jag orkade inte kolla vad dom ville so jag stangde av mobilen. For val se nasta gong jag bestaller vad det var.

I fredags nar vi var ute och gick var det nogra som holl po med non alla hjartans dag kampanj, och sjalvklart e vitingar jatte skoj!! So vi skulle fotas och filmas, vi skulle holla i nogra gosedjur och skrika "I love you" in i varsin mick. Hahaha Zacke tyckte det var jatte pinsamt, kanske inte so konstigt eftersom vi stod mitt utanfor ett shoppingcenter med massa kineser som kollade po oss. Men han stod ut och sen fick vi ett litet rott gosedjur med oss. =P

Sen imorse vaknade Zacke med komentaren "jakla buddister", han referarade sjalvklart till byggarbetarna som inte ens har ledigt po sondagar utan vecker oss med sitt borrande och hamrande! Vi blir snart tokiga och det enda som holler mig i skick e att det e dodsstraff po att avverka aven dom jobbigaste arbetarna. =p Langtar tills dom e klara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0