Box/styrka

Nu håller jag på å gör mig redo för ett pass som kallas box/styrka. Har inte vart på det förut men jag har ändå en känsla av att det inte kommer vara nån styrketräning och inte heller nått box pass. Haha nä jag kanske inte har allt för stora förväntningar när det gäller gympa pass lägre. Men jag vill ju ändå testa, tror det blir uthållighetsträning. Så jag tror inte att passet kommer ge mig något för att bli starkare, tror inte heller att det kommer vara nå bra konditionsträning men däremot så blir det säkert lite fettförbränning.
Vi får se efter passet vad jag tycker och tänker då, hoppas i alla fall att jag blir ordentligt slut annars är det även väldigt dåligt uthållighetspass. =P

Redo för ett pass bland tjejiga tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0