Bra men inte bättre

Tror inte att jag har blivit nå sjukare, men vet inte heller om jag är bättre.
Vaknade vid nio men egentligen bara för att Zackes telefon stod på väckning då, annars hade jag nog kunnat sova bort större delen av dagen. Idag är det esberitox och läckerol care som gäller så vilken sekund som helst har man förvandlats från morgonsjuk till mitt-på-dagen-frisk.

Eftersom jag hade vilodag igår =P så är det gymmet idag! Mest varje muskel känns ju ganska öm men det är nog en kombination av mycket rörelse och lite sjukdom. Å så länge det inte är lite rörelse och mycket sjukdom så är det ingen fara.

Nu ska jag ta mig ett pumpabröd sen tror jag det blir en liten promenad innan det är dags att sätta fart i gnesta wushu folket.

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

nej de kan jag inte påstå att det är. nu är jag ju som sagt van vid att dricka helt svart tea. och och i jämförd med det så är teet väldgt sött.



klart att du får härma med räkorna. ha ha.

2009-01-17 @ 14:04:19
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0