Dagens färg är svart

Å förvandlingen är ett faktum. På två dagar har jag bytt hårfärg två gånger, men nu tror jag faktiskt att jag är nöjd. Å det verkar Zacke också vara =P
Så nu gäller det bara att sminka sig varje dag och anpassa sin klädsel efter den look jag vill ha, alltså som alla andra tjejer brukar göra varje dag. Shit nu måste jag alltså försöka se snygg ut jämt. Får se hur länge jag klara av det.

Direkt utkommen ur dushen såg jag väl inte allt för läcker ut.


Sen var det dags att skaffa sig den rätta stilen för att matcha håret. Så från idag ser jag ut såhär istället.



Får se om jag har tillräckligt med kläder som matchar stilen eller om det är shoppa som gäller när vi kommer till Kina.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; hehe just därför vågar jag inte gå till frissan, klipper migsjälv eller får nån kompis göra de :D

2009-01-22 @ 22:42:04
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: amanda

precis=) kollar bara på sport när det går bra på sverige nästan:P

2009-01-23 @ 10:08:54
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0