Dags att gå tillbaka

Ett pass badminton på 40min och en timmes wushu efter det, nu behövs lite enerig för om 5min är det dags att hålla i träningspass. Under wushu passet kom jag lite framåt på mina tornado snurrar. landade närmre 720 än 540 men det var ju utan spark. Äntligen fick Zacke känna sig lite avundsjuk, för han hade tappat sina för stunden. Nu vet han hur jag känner det varje dag, varje pass, under de senaste 5 åren. =p
Vi har tre stycken som ska göra sitt test idag för att se hur pass bra dom skulle klara sig på en tävling, sen ska vi se vilka av dom som vill ha tävlingslicens inför SM i maj.

Vet inte vad jag har gjort idag men tiden har verkligen bara försvunnit!!
Nu är shakern av mjölk, kolhydratspulver, en äggvita, blåbär och kakao uppdrucken så dags att sticka tillbaka till hallen för att plåga några andra. =)

Snabbare, hårdare, högre, ta i, snurra mer!! Ungefär vad man behöver kunna säga för att vara wushu tränare. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0