En sketen brödbit

I mitt  nya mål att komma under 60kg gäller det ju att äta lite mindre så till frukost har det ny blivit:
En pumpabrödsfralla med linfrö och solroskärnor delad på mitten. Ena halvan med rökt-skinka och paprika, andra med en tomatskiva, självklart tog jag inget smör på mackan. Eftersom jag hade värmt den i ugnen så var den riktigt mjuk och saftig ändå. Å så en mandarin och massa vatten.


Nu kommer jag till det svåra att inte äta en massa massa tills det är dags för lunch. Jag är ju inte dum så självklart kommer det bli mellanmål, skulle tro att det blir knäckebröd med paprika, några bucketter blomkål och frukt.

För er kanske det här ändå låter som en hel del men igår åt jag dubbelt så mycket till frukost.
Tur att jag inte ska träna så mycket idag, då brukar jag inte vara lika hungrig automatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0