Gym blev springrunda

Härligt. Idag har jag faktiskt inte gjort mycket av nånting. Visst kan sånt vara grymt tråkigt och kännas värdelöst ibland men inte idag, idag kändes det välbehövt. Wushu passet gick ju som sagt bra men sen efter det så gjorde jag i stårt sett inget fram tills fyra då vi åkte till gymmet. Bara för att inse att jag inte alls klarade köra nått. Så jag tänkte: lika bra att ta det lugnt idag om jag ändå inte kommer kunna ge allt. Så istället för att pumpa upp musklerna så ställde jag mig på trappmaskinen i 20min så jag slipper ut å springa nu ikväll.

Istället tyckte jag att vi kunde åka hem till snickar Daniel för att se på nån bra Jackie Chan film på stora duken. Kan ni tänka er..MIN idé att åka hem till Zackes bror, måste vara första gången =P

Första ska det fixas kyckling med nån god sallad å ta ett varmt bad. Sen köpte vi faktiskt godis också att smaska på till filmen, kan ju inte bara äta nyttigt när man blir sugen på annat. Faste det får vänta tills efter maten, bara för att plåga mig själv lite, jäklar vad det vattnas i munnen när jag tänker på mina sura grejjer i påsen.

Kommentarer
Postat av: Olessia

sv: aa det är hemskt men lånar pappas data :d

2009-01-17 @ 19:25:07
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0