Ilskan tar över

Pizzan klarade jag mig lätt utan, det är ändå Zackes vana att det ska vara pizza på fredagar. Jag tar gärna vilken god mat som helst på fredagkvällar. Eftersom det är många maträtter jag inte längre äter som jag tycker är jätte goda men som Zacke inte har nån lust att prova, så kan jag passa på att äta dom på hans pizza kvällar.
Den här kvällen blev det lax med sallad.


Sen skulle jag titta på filmerna från kvällen träning, det slutade med att jag blev så varm att jag slet av mig tröjan så den nästan gick sönder, såg rött, stampa i golvet och ställde mig i hallen med armarna i kors. Mmm tyvärr, så barnslig kan jag vara om det inte går som jag vill. Media player ville nämligen bara spela upp alla klipp i slow-motion. Å det var såhär [---] nära att jag inte ville ut å springa för jag var för arg. Men Zacke kom å kramade lite på mig så sen gick jag ut, å efter det känns det lite bättre.

Ska ta bort allt jag har på datorn och göra om allt från start-skivorna nån gång när jag orkar, för min dator är mycket segare än Zackes vilket gör mig riktigt arg!

Men nu är klockan galet mycket för mig som ville gå och lägga mig tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0