Kullerbyttor?!

Ikväll ska svägerskan iväg på gympa och tipsade mig, SJÄLVKLART! tänkte jag.
Ska bli roligt att testa nått nytt. Nu förväntar jag mig att få hoppa runt och hjula å göra kullerbyttor eller vad man nu göra på vuxengympa. =) ska bli jätte kul och jag är helladdad att köra i en grupp som inte jag ska instruera och där jag inte heller kommer kunna ett enda steg som alla säkert har övat in i evigheter.
Efter gympan är det Step-up som jag oxå hade tänkt att vara med på, det är där svägerskan ska joina mig. Skit kul!

Såhär tycker jag ungefär att folk på gympabilder brukar vara klädda, kanske inte just i uppkavlade långkallingar, men så många jazzbyxor eller taights att träna i har jag inte. Inte direkt wushu klädsel.

Redo för två timmar av hoppa runt på nytt sätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0