Lila gym uppladdning

Nu är det bara en halvtimme kvar tills det är träning å jag fick för mig att en protein och kolhydratdrink vore nått. Så fram med pulver å mjölk. Men eftersom smaken inte alltid är någon höjdare och jag brukar få en lätt illamående känsla när jag dricker dom (säkert jätte bra =p) så bestämde jag mig för att inte bara blanda i banan utan även lite frysta blåbär och en skvätt filmjölk. Härlig blandning

Ser en aning giftig ut men den blev mycket godare än dom brukar bli!
Zacke tyckte den var lite sur, men sånna här blir det nog fler gånger för mig!

Det jobbigaste med sånna här drinkar är att det blir så mycket äckligt skum när man blandar till dom. Bara inte allt det nyttiga fastar där för det brukar jag hoppa över att dricka upp.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: låter skönt! :) Åh, tack du! :)

Allt bra med dig?

2009-01-26 @ 18:39:30
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0