Myspys

Vad det är härligt med varma bad, även om dom inte är någon längre stund. Måste ju inte bli ett russin innan man är klar, är för den delen inte bra för huden heller att ligga i för länge. Nu blev det massa babyolja och bara en ganska snabb vändning nere i vattnet. Vill man bada nästan varje dag så går det tyvärr inte att guppa runt länge varje dag.
Efter badet kröp jag in i en stor mysig tröja och gosade ner mig i fotöljen med en dator i knät.

Nu när jag går på avgiftning och inte ska äta riktigt lika mycket socker så fick det bli majs när jag blev sugen på nått gott såhär på kvällen. Det var ju nån som redan hade ätit upp all frukt som fanns hemma, blev nog fem clementiner, en klase vindruvor och en halvmelon tidigare idag. Måste köpa mer frukt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0