Öm, slut och snäppet starkare

Gympan var ingen gymnastik utan det var mer som aerobics, stod på stället och hoppade upp och ner. Men det fick i alla fall igång endorfinerna och svettig blev jag. I slutet av passet körde vi styrka, stort sett helkropp förutom vader. Sen var det step-up pass efter det, där jag blev ännu svettigare och ännu gladare. Musiken dunkade på i högtalarna och salen var full med folk som klev upp och ner på pallar i takt, kick, jabb ,knä. Å sen avslutades passet självklart med styrka, stånk, pust, ok nu pressar du det sista lilla! Sit-upsen i slutet var inte direkt nått att visa upp men jag tror att huvudet lyften nån cm från marken.

Faktiskt riktigt möjligt att jag har träningsvärk imorgon, all träning som man inte är van vid brukar ju ge den effekten.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

tack:)



ja jag hoppas de är någon som lekt följa john! haha, jag blev fan nojjig :P

2009-01-13 @ 00:33:21
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: JOANNA

god morgon:)

2009-01-13 @ 06:51:17
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0