Ordentligt blött

Sådär jätte mycket hopp och spark blev det inte men lite fick vi gjort. Sparkarna går bättre och bättre å nu är det ju plusgrader igen så då känns det lite varmare i kroppen. Har gjort framsteg på mina tornado snurrar sen jag inte har kunnat göra hoppen ordentligt med spark, så runt kommer jag lättare nu bara att hoppas på att det kommer funka lika bra när jag väl börjar köra allt ordentligt igen.
Men vi körde badminton ordentligt, jag lyckades faktiskt få Zacke att svettas medans vi körde vilket faktiskt inte är särskillt vanligt. Jag missade nog inte lika mycket som vanligt så det blev lite spel på riktigt =).

Zacke fixar iordning för vårt super spel.
 
Å lite musik gör alltid träningen lättare

Härligt att det inte bara var jag som svettades den här gången, mig droppade det iofs om. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0