Så går man å tror att man är brunett

Nä nu tröttnade jag på att fundera och tänka vilket som skulle vara bäst, så på med kläderna och iväg till affären för att köpa hårfärg. Titta det finns mer i min garderob än bara träningskläder =P I och för sig är tröjan från intersport och brukar få vara med på de flesta passen, men men.

Väl framme vid alla möjliga olika färger som finns tittar jag i en sån där färgkarta och får veta att jag har mörkblont hår?! Vafan, vadå blont, det här är väl så brunt det bara kan bli. Här har jag och Zacke pratat om att jag redan är ganska mörkhårig å så märker jag att jag hör till den blonda gruppen. Shit hur blir det då om jag tar den nästan svarta färgen som jag håller i handen och kletar in i huvet? Ägnar kanske tio minuter åt att stå och titta,vela, titta lite till, velar, byter kartong och springer till kassan för att inte ångra mig än en gång.
Så snart är förhoppningsvis den här looken utbytt mot nånting nytt.

Om jag inte misslyckas totalt med färgningen och ser förjävlig ut så kommer det snart upp en bild på min nya hårfärg. Annars får jag skicka Zacke att köpa nått att dölja skiten med. =) Ska bara diska först innan jag sätter igång med förvandlingen. haha

Kommentarer
Postat av: Alexis

Oh my.. Första gången jag ser dig i annat än träningskläder! Kan du inte ta en likadan bild på Zacke? Har svårt att föreställa mig honom i jeans och skjorta t.ex. hehe. :)

2009-01-21 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0