Små och rädda

Jag lyckades med det som händer ca en gång om året, det var väl helt enkelt dags igen. Zacke sa att han ville följa med mig ut och gå! Yeay! Vi började med att gå till den stora idrottshallen där små tjejerna hade en handbollsmatch Gnesta mot Eskildstuna. Gnesta förlorade förmodligen mest för deras försvar var ingen höjdare. E. hade en tjej i sitt lag som var lite större och kraftigare än dom andra tjejerna och när hon kom springandes för att kasta mot mål flyttade sig G.-tjejerna åt sidan för att inte bli tacklade av henne, hahaha. Dom behöver nog öva lite mer tacklingar så dom inte blir så rädda att stå kvar och ta stöten.

Sen knatade vi vidare runt Gnesta i ungefär en timme innan det började skymma. Efter promenaden högg jag in på ett blomkålshuvud och en burk med bönsallad, medans Zacke tog en daim glass. Den såg väldigt lockande ut och bara nu när jag börjar tänka på den så vill jag oxå ha en. Jäkla julgodis att förstöra mig, måste gå på socker avgiftning det här är säkert som att sluta röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0