spökar i vår lägenhet på mornarna

God morgon.
Idag blir det nog en ny sväng till apoteket, för att skaffa bafucin. Annars verkar det inte bättre än att jag måste ta en vilodag snart, å det låter inge lockande.

Imorse när jag vaknat och var påväg till badrummet passerade jag speglarna i hallen och fick en chock. Shit det spökar! Svart hår, vit hud och lite sminkrester runt ögonen, trots att jag slet som ett djur för att få bort det igår. Men efter lite smink var jag inte riktigt lika skrämmande längre. =)

Idag blir det badminton och ett wushu pass att roa sig med, sen ikväll verkar det som det blir hemma gjord pizza hos svägerskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0