Ta skiten själv!

Idag har inte mycket blivit gjort, förutom att åkt lite pulka, vart ute och gått och börja skrivit på medlemsbrevet så känns det mest som jag bara ha suttit och väntat på att dagen ska ta slut.
Sen ringde telefonen och det visar sig att andra har bestämt att vi ska hålla i ett träningspass, vi har pratat om att vi ska göra det ett tag. Hjälpa tjejernas fotbollslag att köra styrka, dom vill bli starkare i benen och lite vigare så en gång i veckan vill dom att vi ska hålla i ett fys pass. Jätte bra men det ska visst börja ikväll, och eftersom någon annan har bestämt allt tycker jag att den isf kan hålla passet själv!
JA jag gillar inte när andra ska bestämma saker åt mig!!

Men imorgon ska jag jobba lite så då får man tiden att gå utan att bara sitta och ha tråkigt, ganska skönt. Annars vill jag ju bara slippa det här stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0