Träningen

Spelade badminton i ungefär en timme då jag och killen körde matcher mot varann. Vi körde bara till 11 för jag tycker det är så tråkigt att förlora 5-21 då känns det lite bättre när det är 3-11. Sista matchen var han snäll så då lyckades jag samla ihop 8 poäng, Yeay! Men det var nog bara för att göra mig glad så jag ville kyssas lite. =P

Sen spelade han en timme med sin bror medans jag fick vila mig innan det var dags för kvällens wushu pass med Gnesta gänget.

Där vi körde en hel del hopp (klarade 540mabu) och sen var det form. Imorgon ska dom köra test igen då vi ska anteckna hur många fel dom gör under en helform, så kan dom jämföra sig lite mot varandra om hur det skulle gå på en tävling.
Efteråt var det stretching på max då Zacke gick runt och tröck på alla tills dom trodde att dom skulle gå av. Inklusive mig, fast jag vet ju att jag håller ihop och att smärtan i stretching är nödvändig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0