trött

Nu har jag mindre än en timme på mig att bli pigg och jag har ingen aning om hur det ska gå till. Sen vi var och spelade badminton och sparkade har jag vart jätte trött. Halv sover framför tvn efter att ha ätit lunch å vid fyra ska vi till ladan och köra ben. Men det är ju så det ska vara om tränigen har vart bra då brukar jag ju bli jätte sömnig efteråt.
Ute i ladan tror jag det bara blir benböj för min del eftersom vi ska till gymmet sen så är det ju inte allt för smart om jag ska köra mage och rygg innan dess.

Imorgon hade vi tänkt att boka biljetterna och fixa visum inför resan, sen är det bara en vecka kvar tills vi åker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0