slö, slapp och likgiltig

Det hjälpte ju inte heller att när Zacke väl kom hem så skulle han iväg och leka med sin bror.

Stängde av tv.n å satt bara  stirrade rakt ut en stund å tyckte synd om mig själv sen gick jag ut och sprang, packade ihop mina träningssaker och gick till gymmet bara för att se att det inte hade öppnat än. Något jag inte tänkte på att fråga Zacke om och han inte tänkte på när jag sa att jag funderade på att gå dit, besviken vände jag hemåt igen. Jaha, hur löser man det här nederlaget när man redan är på dåligt humör, musik på högsta volym är nog den enda lösningen. Dansa/hoppa runt och sjunga/skrika brukar hjälpa för att få upp även mitt värsta humör.
Så sen hade jag ingen lust att gå tillbaka till gymet igen när det väl var öppet, istället gick jag till hallen tidigare och stretchade. Men det hjälpte inte mycket eftersom jag aldrig blev varm, så sparka kunde jag ändå inte göra. Istället fick jag ägna passet åt att sitta och klaga på folk, vilket också kan vara behövligt om jag är på sånt humör, skönt att få ut det på ett godkänt sätt

Igår bröt jag väl på den där regeln om att man inte ska vara elak mot sin partners familj/släckt, tydligen. Men det var väl bara rubriken här på bloggen som var elak enligt Zacke så det var ju inte så farligt, jag måste ju kunna vara lite ärlig här på bloggen i alla fall om vad jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0