Promenad med sexiga tips

Det var en riktigt härlig typisk vår promenad idag, glömde ta med mig kameran men det var nästan så att vi letade efter tussilagon i dikena. Knatade ut till Kvigärde (Zackes mamma) där vi målade tre fönster, Zacke började att olja in ena och sen målade men det rann lite mycket så jag tog över oljandet så fick han stå för målningen. Då blev det kvalitet på det hela. =)
Blev även tipsad om en sida full med snygga kvällskläder spana in HÄR så är jag säker på att du hittar nått du själv vill ha eller som du gärna vill se din älskling i. Själv hittar jag många sånna snygga klänningar/nattlinnen i Kina så jag spanar mest efter inspiration. Det här kanske vore nått ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Alexis

Ahahaa, jag vill se Zacke i den där! kvider

2009-01-14 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0