Suck, mat också

Efter att ha ägnat större delen av dagen åt packning så känns det fakiskt inte som om det är så jätte mycket kvar. Nästa alla skåp i köket är tomma, sovrummets alla prylar har försvunnit och vardagsrumet börjar se kalt ut. Härligt!
Vid halv sju tiden var det äntligen dags för träning! Iväg  till gymet för 50min styrka
Benböj med skivstång:
50kg 8rep
70kg 7rep
"Fy satan vad jobbigt", var det enda jag kunde tänka på. Fick erkänna för mig själv att jag inte klarade att köra benböj igen så jag flyttade över till hackliften för att köra ben där istället.
40kg 8rep
65kg 8rep * 3set
Sen körde jag baksida innan det blev rygg och mage.
Vidare till träningen med Gnesta wushu där det blev armhävningar mellan varje länga grunder. Bättre så eftersom det annars blir så mycket dötid medans vi väntar på de som är framför i ledet.

Efter träingen var det tänkt att det skulle bli ugnsgrönsaker med kotlett men vem tusan orkar ställa sig och laga iordning det efter nio på kvällen, inte jag i alla fall. Så jag satsade på stekt ris medans Zacke körde på pasta med bacon. Nu ska jag ägna resten av kvällen till att njuta. =p Lite choklad kanske, hehe

Blir inte så mycket spännande som händer om dagarna nu när jag ägnar all tid åt packning. Men på måndag blir det andra grejjer!!!!! DÅ ÄR VI I KINA!!!

Kommentarer
Postat av: naddiz

nu ska ja bli lite hurtig har ja tänkt mig.. :) ska börja me de här: www.hundredpushups.com och www.twohundredsitups.com kul va!? :)

2009-01-28 @ 22:48:58
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0