Bättre än dåligt, sämre än bra

Ett step-up pass är ju inte mycket till träning men inte mycket är bättre än inget alls. Nu hade tränarn haft ett pass innan och det märktes verkligen på farten, den fanns nämligen knappt. Som om flesta passen blir det ju inte mer än vad man själv gör det till. Fast i ett grupptränings pass där alla skuttar runt i takt till musiken är det väldigt svårt att dra iväg och köra så att det blir jobbigt just för mig. I slutet var det uthållighets träning för musklerna å medan mannen som körde bredvid mig låg och började se mer och mer plågad ut log jag lite extra mot honom och sa "kom igen lite till bara". Det var snabbt klart sen passade jag på att stretcha lite extra efter passet då jag hade fått upp värmen i musklerna ordentligt.

När jag kom hem tog jag en snabb dusch å nu sitter vi framför en Jackie Chan film och äter tacos. Kvällen blev betydligt mycket bättre än dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0