Shit vilodag hur ska det här gå!?

Hela dagen ända fram till strax före sex höll vi på å packade och fixade med lägenheten. Vid sex började träningen där det vart grunder utan vila, för dom fick passa på å köra styrka mellan varje länga. Själv satt jag och kolla på för jag skulle gå tidigare iväg till ett-års kalaset på önskebrunnen (en affär) som jag redan var ombytt till. Kände inte för att komma dit helt svettig. Så idag blev det faktiskt vilodag för mig. OJOJOJ!! Har jag väl inte haft sen okt-nov nån gång, kommer inte riktigt ihåg. Men dom andra körde på förfullt.

Zacke mobbas lite och visar att hans sido spark är betydligt bättre än min.

Å snart kanske Hannas också är bättre för hon kämpar på bra med stretchingen.


Nu vägrar jag att packa eller köra mer möbler idag, Zacke och snickarn skulle väl köra nått lass till. Själv ska jag sitta och ta det lugnt, äta frukt, titta lite tv, ta en dusch och skrubba mig med mitt nya skrubbsalt jag köpte idag och bara ha lite Cissi tid.

Sen blir det räkor, ost och annat gott när Zacke tycker att det räcker att köra möbler för dagen.
Måste ju fira lite att man fyller 24 idag.

Visst fasen han skulle ju ha pizza idag också, är ju fredag, men sen blir det myskväll!!!
Grattis Cissi!! Tack tack =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0