Jag är very viktig

Idag fick jag ett roligt brev, är nämligen inbjuden på VIP kalas för en affär här i Gnesta. Å det bästa är att dom kommer ha en ny tryffelsort på kalaset. Å eftersom det är kalas så får jag vara lite onyttig å äta några chokladtryfflar. =)

Sen gav jag och Zacke oss ut på en promenad och utforskade nya delar av Gnesta, ja det är sant! Stället är inte särskillt stort men vi har faktiskt inte var överallt än. Å även om det bara var en liten promenad i Gnesta så fick skinnjackan följa med, vill man se ut på ett visst sätt så får man väl komma ihåg att göra det helatiden också. Har en känsla att om jag slutar fixa mig så kommer jag inte orka fortsätta sen.

På träningen ikväll kan jag inte sätta upp håret, för jag var ganska duktig på att kleta i mitt ansikte när jag skulle färga håret. =P  Så det får bli mycket utsläppt och lite där bak som kan vara i en toffs, sen kommer jag väl få en massa hår i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Arandur

sv: Jag har alltid kameran på auto, är det saker som står still så använder jag manuellt.

2009-01-23 @ 16:07:05
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0