Kyckling och vatten

Idag har det vart kyckling för hela slanten.
Eftersom det blev kyckling över sen igår blev det först kycklingsallad till lunch, nyttigt ocg gott medans Zacke skulle äta makaroner med köttfärs (som han glömde i micron och jag hittade den nu när det var middagsdags).

Efter träningspasset var det dags att äta igen och då är man ju knappast sugen på nått onyttigt så medans Zacke ville ha makaroner å färdig-gjorda köttbullar så tog jag åter igen kyckling men nu med fullkornsris och keso blandat med äpple och avocado. Smarr smarr

Det känns riktigt bra efter en dag med nyttig mat!

Sen hoppade jag ner i ett riktigt varmt bad och nu sitter jag helt avlagen framför tvn och försöker få i mig allt vatten jag missat för att inte förstöra morgondagens träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0