Såhär jävla glad

Idag körde dom alltså form på passet, i 45 minuter höll vi på med formen och ändå hann vi inte med allt vi hade tänkt. det tog alltså VÄLDIGT mycket längre tid per del än vad det ska få ta. Men så var det ju ett tag sen dom körde delar, å så länge inte vi tvingar dom att träna på det på passen så går dom inte igenom formerna varken i huvet eller på riktigt själva.
Det är iofs mycket möjligt att dom gått igenom det själv, hur som helst så behöver dom öva mer. =)

Nu ska jag väl ägna resten av kvällen i köket och ute då jag måste ut i slasken och springa för det inte blev nån träning för min del. Kan verkligen hålla mig för skratt när jag tänker på springrundan.
Ibland är det verkligen såhär skit kul att ut å springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0