Dagens storstads vistelse

Jag fick helt klart ut vad jag ville av träningen uppe i sthlm. Å lite extra.
Först ägnade vi en timme åt att komma på och gå igenom hur vi skulle köra uppvisningen på onsdag. Men ingen hade egentligen någon koll på hur stor plats vi har på oss att köra, så vi changsa och hoppas på det bästa. I värsta fall blir det bara 2meter att röra sig på och då kan inte så mycket hända. Uppvisningen ska tydligen vara inför kinas ambassadör, vi får hoppas på att han inte är en avdankad wushu athlet så han tycker vi är jätte dåliga =P

Sen hade vi en timme innan deras avancerade grupp hade träning, så då gick vi in till centralen för jag hade lyckats glömma att ta med mig en sport-bh. Å ett pass utan en sån är lika med jobbiga jävla tuttar. Speciellt eftersom jag gillar modeller som gör att jag knappt kan andas när jag först sätter på mig dom. Kräsen som jag är så är alla av samma modell och kostar 499kr/st.

Så nu har jag tre av denna modell och alla är svarta, tror jag ska köpa en vit också innan vi åker till Kina. Tar man så pass tighta som jag gör ser man nästan helt platt ut men vad gör det när man slipper ömma bröst eller hängtuttar =P Vill man kunna träna mycket behövs det bra kvalitet på kläderna.

Sen var jag i alla fall redo för wushu passet, det var bara en timme men vi körde väldigt lite grunder snabbt och samma med hoppen så hann vi köra form också. Tornado klarade jag en 540mabu precis som jag gärna vill under varje pass om den ska sitta tills nästa tävling. (Som förresten kommer vara ett SM 16-17 maj) Så tyckte coachen också att det var dags för mig att ge mig på twisten igen, men ryggen hänger inte med upp i slutet och händerna sätts i golvet. Fast jag står ju trots allt kvar och rasar inte ihop, så det kommer inte vara omöjligt att ha den bra tills VM i oktober.


Lycka till Cissi
Tack tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0