Å nu efter

Lite smått irriterad på frejahallen sitter jag här och inser att jag måste ändra i koden på hemsidan IGEN, någon annan hade fått boka tiden vi har haft i mer än två år. Ok, den som kommer först ska få boka, det tycker faktiskt vi också men när vi kom före på en annan tid så fick vi inte boka den för några andra brukade ha den tiden...åååå, pissråttor.
Dessutom var det en massa folk inne och simmade och eftersom vi inte uppskattar andra människor så valde vi att åka hem igen för att äta lite innan vi går och spelar badminton istället.

Har ni tänkt på hur otroligt jätte fult det är med sånna där löpartights förresten? Speciellt på killar, för det är inte många av killarna som väljer att använda dom grymt fula byxorna som faktiskt har nått att visa upp, och nu tänkte jag i första hand på benmuskler, men visst ser man alldeles för mycket i övrigt också. Dom flesta som trycker sig in i tightsen springer väl förmodligen lite längre och då liknar benen mest stickor, om dom nu tycker att byxorna är så himmla sköna kan dom väl dra på ett par tunna mjukisar över.
Jaja, jag vet det handlar inte om att se snygg ut när dom tränar, men håller man på med en uppvisningssport där allt som har med utseendet räknas så blir man ju påverkad och tycker inte att folk borde visa sig sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0