Ungarna förstör allt!

Morrn morrn
Väderet bjuder inte på så mycket bättre idag, just nu sitter jag med en stor kopp te fylld med citronhonung medans Zacke har åkt för att spela badminton med killarna. Dagens träning har jag ingen aning om hur den ser ut för min del, inget planerat men jag hoppas jag får svettas en hel del i alla fall.

Känns tyvärr som om en stor del av dagen kommer spendras framför datorn och tv.n men hur kul är egentligen det? Så vad kan man hitta på en söndag? Funderade på att gå iväg och simma, men det har väl säkert varenda jävla barnfamilj i Gnesta också tänkt på. Å att behöva sicksacka mellan en massa skrikande ungar står jag gärna över.

JO det är väl fjollträning ikväll! Det är ju varken konditionsträning eller styrka, men man blir ju svettig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0