Firning

Nu sitter vi och firar att vi ska till Kina, jag VET det är tisdag, jag vet vi har träning imorgon. Men vad gör det, vi ska till Kina, vi kommer inte dricka nå mer försen vi har vart med i VM i höst sen i alla fall. Å för den delen så måste vi ju göra slut på det lilla vi har hemma, för er som missat det så ska vi ju flytta till Kina. NEJ vi dricker inte så ofta och klarar inte så mycket.

Shit nu ska jag ut och springa oxå för det har jag visst inte gjort än idag.

Å bara ett litet onödigt tillägg: Inget sånt här försen ni är 18! Speciellt gällande bland våra elever men det hoppas jag att ni redan vet, jag och Zacke har ju slutat satsa på våra hjärnceller men det har ni nog redan märkt. =P 

Ha en bra kväll, nu ska vi ut och försöka sätta det främre benet framför det andra, eller hur det är man säger. Kanske kan räknas som balansträning samtidigt   ;)

// Cissi och Zacke

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

2009-01-14 @ 04:02:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0