halkar runt

Så är jag tillbaka i gnesta och här har snön kommit medans jag vart borta, eller den kom väl strax före mig vi såg hur det blev mer och mer längs vägen, vilket var riktigt mysigt. Det är i lla fall ganska skönt att vara hemma igen, synd bara att det säkert tar ett tag igen innan jag träffar Emily, och då finns det en liten Celin också.

Något jag genast insåg att jag saknar som jag borde ha skaffat i tid är dubb-sula till skorna, det gick inte allt för bra att springa ute i snön. Vet inte om det går att få tag på sånna i Gnesta, speciellt inte imorgon då det är söndag men sen kan jag göra ett försök. Imorgon hade vi tänkt att ta oss ut på isen och åka lite skridskor, vi var ute och gick lite idag och dom hade skottat upp en liten runda på isen.

Nu klarar nog inte min rygg att jag sitter nå mer idag efter allt bilåkande dags att hitta på nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0