såhär i förväg

Wow jag jobbar inge mer nu, så nu måste vi få csn snart om vi ska ha råd med det här. Men jag ska gå till kontoret nu i veckan och säga till om lite fel på min lön som har vart det senaste halvåret så då kommer jag ju få lite mer.

Nu ska vi snart iväg och boka halen för den träning gnesta wushu ska ha fram tills sommaren och när vi ändå har tagit oss den jätte långa vägen till badhuset så tänkte vi passa på och simma lite, mest för bastuns skull.
Zacke har även sagt att han vill träna lite i brandstation nu på dan så då vill jag passa på å spela badminton innan, å ikväll ska vi till gymmet innan vi har träning 20-21. Det är nog vad vi har planerat för dan, hoppas på att allt går bra.

"Om du väntar tills du är säker på att det är rätt, kommer du förmodligen inte göra mycket av något"
Win Borden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0