Vad kan man göra utan fredagspizzan

Nu är dat dags att sticka iväg för att hålla i träningen för våra kämpar på gnesta wushu. Jag å Zacke gick iväg för att köra badminton vid fyra tiden, jag kanske började vakna till efter en halvtimme och efter en timme så slutade vi för att gå igonom lite svärd. Shit vad seg man har blivit i rörelserna då jag inte har övar svärd sen EM ungefär. =P

Så nu är jag bara hemma för att hämta lite energidrycker så vi klarar wushu passet oxå.
Efter träningen så kommer Zacke beställa den stående fredagspizzan, vad jag ska äta har jag inte riktigt kommit på än eftersom det knappast ska vara en pizza eller kycklingrulle som det brukar bli för min del. Till lunch blev det en riktigt god kräftsallad med blomkål i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0