VAKNA!

Ånej.
Det är mindre än en timme kvar tills vi ska åka upp till stan och jag har faktiskt inte riktigt vaknat än. Kom så långt som att ta ett bad för jag har värsta träningsvärken i rumpan. Men kokhett vatten gör en ju knappast piggare. I linne och kallingar sitter jag och halvsover i fotöljen och vet inte hur jag ska göra för att piggna till.

Är minst lika trött som efter ett bra träningspass

Får kasta lite kallvatten i ansiktet, kladda på maskara och fakea piggheten om den inte kommer av sig själv.

Skönt att Zacke är lika seg som mig i alla fall då är jag inte ensam om att känna mig slapp och svag.
Inget mer bloggande försen sent ikväll, först är det träning som gäller.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haha, en tröja skulle jag aldrig orka sticka:P men men, lycka till!

2009-01-18 @ 15:21:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0