Väntar, längtar och hoppas

Nu sitter jag här på mitt sista arbetspass å medans vår brukare ligger och snusar så kan man ju passa på att skriva lite.
Förväntansfullt kikar jag in på csn mest varje dag för att se om det står nått nytt om vår ansökan, redo att genast packa ihop hela lägenheten och dra till Kina. Men än så länge har inget hänt, vilken dag som helst. Terminen börjar ju inte försen i mitten/slutet av februari så i värsta fall tycker csn folket att dom inte har nå brottom med att bestämma sig, vi som vill iväg NU och helst igår, eller tja det gick ju inte eftersom jag skulle jobba idag, men ni vet..

Ikväll drar ju Gnesta wushu igång träningen igen efter jul uppehållet, vilket betyder att jag måste sätta mig och skriva medlemsbrev och uppdatera hemsidan, å så måste våra medlemmar bestämma sig för vilka dagar dom vill ha att träna på egenhand så vi kan gå och boka lokalen helst imorgon.
Vi kommer faktiskt börja lite snällt med dom och inte köra allt för mycket fys försen nästa vecka då tycker vi att dom borde vara i form igen för att sätta igång på allvar.
Igår när jag skulle se om det fanns nått bra halkskydd att införskaffa i gnesta så blev det ett par nya springskor istället, har börjat att gå i dom lite smått men första jogging rundan har inte blivit av än. Får ju inte börja för tidigt då kroppen inte hinner vänja sig, å några skador vill jag ju inte få bara för att man är för ivrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0