Väntat alldeles för länge

Vilken tanta. Hon säger att hon ska komma hit på eftermiddan, så vi är hemma ända sen träningen imorse fram tills nyligen då vi började bli hungriga å inte kunde hålla oss längre. Nu tycker jag att det borde räknas som kväll så det verkar inte som om hon hade tänkt att komma idag. Men då fick vi det ordentligt städat i alla fall =P Vi får se om hon kommer senare eller om hon har tackat ja till lägenheten ändå.

För att försöka bli piggare sminkade jag mig och bytte om till snyggare kläder istället för att mysa runt i mjukisbyxor som jag brukar göra.

Ikväll är det kyckling och sallad som gäller, känner mig inte allt för nyttig sen jag åt pizza igår även om den var hemma gjord. Å ännu värre så har det blivit makaroner med köttfärs till lunch. Snart är jag pluffsig värre =P Kanske inte men risken finns alltid.

En vecka och tre dagar kvar!! (om det blir som vi tänkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0